MBE Worldwide wprowadza na rynek MBE eShip
MBE Worldwide wprowadza na rynek MBE eShip, pakiet cyfrowych rozwiązań dla logistyki e-commerce
Mediolan, Włochy, (22 listopada, 2022): MBE Worldwide („MBE”) ma zaszczyt potwierdzić swoje zaangażowanie w świadczenie najlepszych w swojej klasie cyfrowych rozwiązań, zarówno na rynku e-commerce, jak i B2B. Podążając dalej tą drogą innowacji, MBE wykorzystało istniejącą wtyczkę MBE e-LINK, która automatyzuje logistykę i przesyłki e-commerce, i opracowało MBE eShip. MBE eShip to nie tylko nowa nazwa i logo, ale zupełnie nowe doświadczenie użytkownika, w tym nowa funkcjonalność i zwiększona wydajność – „łatwo dostępny” pakiet rozwiązań dla firm e-commerce.
MBE Worldwide („MBE”) jest wiodącą platformą wspomagającą działalność handlową, dostarczającą rozwiązania z zakresu e-commerce, realizowania zamówień, wysyłki i marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych. W 2021 roku MBE obsłużyło ponad 1 mln klientów biznesowych na całym świecie, generując 1,07 mld euro (1,26 mld dolarów) sprzedaży w skali całego systemu, za pośrednictwem ponad 3 100 centrów obsługi w 52 krajach, oraz 24 mld euro (28,5 mld dolarów) wartości brutto towarów sprzedawanych za pośrednictwem rozwiązań e-commerce PrestaShop.
MBE eShip, opracowany zarówno jako zintegrowana wersja wtyczki, jak i przyszła platforma internetowa, umożliwia sprzedawcom internetowym automatyzację zamówień i zarządzania zwrotami poprzez podłączenie ich sklepu internetowego e-commerce do systemów MBE, pozwalając MBE zająć się wszystkimi operacjami logistycznymi, za kulisami.
MBE eShip stanowi idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm, które chcą sprzedawać online, nawet w początkowej fazie, ze względu na swoją wszechstronność i wysoce konfigurowalne funkcje. Umożliwia rozszerzenie funkcji sklepu internetowego i tworzenie różnych opcji wysyłki dla klientów. Dzięki MBE eShip właściciele firm z branży e-commerce mogą powierzyć swoją logistykę – od zarządzania zamówieniami po operacje wysyłki produktów – ekspertom z Mail Boxes Etc., dzięki czemu mogą poświęcić swoje zasoby i czas na inne biznesowe zadania.
Wtyczka MBE eShip może zostać podłączona do wielu kanałów sprzedaży w tym samym czasie, dzięki najnowszej wersji rynkowej już dostępnej dla PrestaShop i wkrótce dla sprzedawców WooCommerce i Shopify.
Zaprojektowana, aby zwiększyć satysfakcję klienta e-commerce poprzez zapewnienie bardziej płynnego procesu zakupu, MBE eShip automatycznie generuje dokumentację wysyłki, etykietę i kod śledzenia. Zarówno wtyczka MBE eShip jak i strona MBE eShip ułatwiają i przyspieszają procesy logistyczne i wysyłkowe.
„E-commerce to niezmiernie istotna branża podlegająca ciągłej ewolucji i nieustannemu wzrostowi. Jesteśmy zaangażowani w rozwój innowacyjnych produktów cyfrowych i dalsze ulepszanie naszych rozwiązań biznesowych, aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom spełniać oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów” – skomentowała Valeria Mennella, Dyrektor ds. Marketingu, MBE Worldwide. „MBE eShip ma na celu zwiększenie konkurencyjności handlowców w przestrzeni e-commerce poprzez dostarczenie im dostosowanej do potrzeb usługi, która pozwoli zoptymalizować i zautomatyzować procesy logistyki, wysyłki i zarządzania zamówieniami”.
O firmie MBE Worldwide
MBE Worldwide S.p.A. („MBE”), to prywatna firma z siedzibą we Włoszech, będąca dostawcą usług Global Commerce dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych dzięki platformie zapewniającej rozwiązania w zakresie e-commerce, wysyłki, marketingu i druku poprzez operacje obejmujące wiele marek: PrestaShop, Mail Boxes Etc. (z wyjątkiem USA i Kanady), PostNet, PACK & SEND, Spedingo.com, AlphaGraphics, Multicopy, Print Speak, GEL Proximity i World Options. Połączenie fizycznej struktury firmy – która obecnie liczy ponad 3 100 Centrów Obsługi w 52 krajach i ponad 12 500 pracowników – z platformą handlu elektronicznego PrestaShop pozwoliło obsłużyć ponad milion klientów biznesowych w roku obrotowym 2021, generując 1,07 mld euro (1,26 mld dolarów) sprzedaży w ramach całego systemu oraz 1,5 mld euro (1,5 mld dolarów). sprzedaż w całym systemie i 24 mld euro (28,5 mld dolarów) wartości towarów brutto w e-commerce.
Więcej informacji można znaleźć na stronach internetowych Grupy MBE Worldwide pod adresem: – www.prestashop.com/en – www.mbeglobal.com – www.postnet.com – www.packsend.com.au – www.spedingo.com/en – www.alphagraphics.com – www.multicopy.nl – www.printspeak.com – www.mbe.it – ww.mbe.es – www.mbe.de – www.mbefrance.fr – www.mbe.pl – www.mbe.pt – www.mbe.co.uk – www.gelproximity.com/en – www.worldoptions.com