Przejdź do głównej treści
MBE PL
Najczęściej wyszukiwane słowa
Wysyłka
Drukuj
Franczyza
Centrum Mbe

MBE Worldwide wprowadza na rynek MBE eShip

MBE Worldwide wprowadza na rynek MBE eShip, pakiet cyfrowych rozwiązań dla logistyki e-commerce

Mediolan, Włochy, (22 listopada, 2022): MBE Worldwide („MBE”) ma zaszczyt potwierdzić swoje zaangażowanie w świadczenie najlepszych w swojej klasie cyfrowych rozwiązań, zarówno na rynku e-commerce, jak i B2B. Podążając dalej tą drogą innowacji, MBE wykorzystało istniejącą wtyczkę MBE e-LINK, która automatyzuje logistykę i przesyłki e-commerce, i opracowało MBE eShip. MBE eShip to nie tylko nowa nazwa i logo, ale zupełnie nowe doświadczenie użytkownika, w tym nowa funkcjonalność i zwiększona wydajność – „łatwo dostępny” pakiet rozwiązań dla firm e-commerce.

MBE Worldwide („MBE”) jest wiodącą platformą wspomagającą działalność handlową, dostarczającą rozwiązania z zakresu e-commerce, realizowania zamówień, wysyłki i marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych. W 2021 roku MBE obsłużyło ponad 1 mln klientów biznesowych na całym świecie, generując 1,07 mld euro (1,26 mld dolarów) sprzedaży w skali całego systemu, za pośrednictwem ponad 3 100 centrów obsługi w 52 krajach, oraz 24 mld euro (28,5 mld dolarów) wartości brutto towarów sprzedawanych za pośrednictwem rozwiązań e-commerce PrestaShop.

MBE eShip, opracowany zarówno jako zintegrowana wersja wtyczki, jak i przyszła platforma internetowa, umożliwia sprzedawcom internetowym automatyzację zamówień i zarządzania zwrotami poprzez podłączenie ich sklepu internetowego e-commerce do systemów MBE, pozwalając MBE zająć się wszystkimi operacjami logistycznymi, za kulisami.

MBE eShip stanowi idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm, które chcą sprzedawać online, nawet w początkowej fazie, ze względu na swoją wszechstronność i wysoce konfigurowalne funkcje. Umożliwia rozszerzenie funkcji sklepu internetowego i tworzenie różnych opcji wysyłki dla klientów. Dzięki MBE eShip właściciele firm z branży e-commerce mogą powierzyć swoją logistykę – od zarządzania zamówieniami po operacje wysyłki produktów – ekspertom z Mail Boxes Etc., dzięki czemu mogą poświęcić swoje zasoby i czas na inne biznesowe zadania.

Wtyczka MBE eShip może zostać podłączona do wielu kanałów sprzedaży w tym samym czasie, dzięki najnowszej wersji rynkowej już dostępnej dla PrestaShop i wkrótce dla sprzedawców WooCommerce i Shopify.

Zaprojektowana, aby zwiększyć satysfakcję klienta e-commerce poprzez zapewnienie bardziej płynnego procesu zakupu, MBE eShip automatycznie generuje dokumentację wysyłki, etykietę i kod śledzenia. Zarówno wtyczka MBE eShip jak i strona MBE eShip ułatwiają i przyspieszają procesy logistyczne i wysyłkowe.

„E-commerce to niezmiernie istotna branża podlegająca ciągłej ewolucji i nieustannemu wzrostowi. Jesteśmy zaangażowani w rozwój innowacyjnych produktów cyfrowych i dalsze ulepszanie naszych rozwiązań biznesowych, aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom spełniać oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów” – skomentowała Valeria Mennella, Dyrektor ds. Marketingu, MBE Worldwide. „MBE eShip ma na celu zwiększenie konkurencyjności handlowców w przestrzeni e-commerce poprzez dostarczenie im dostosowanej do potrzeb usługi, która pozwoli zoptymalizować i zautomatyzować procesy logistyki, wysyłki i zarządzania zamówieniami”.

O firmie MBE Worldwide
MBE Worldwide S.p.A. („MBE”), to prywatna firma z siedzibą we Włoszech, będąca dostawcą usług Global Commerce dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych dzięki platformie zapewniającej rozwiązania w zakresie e-commerce, wysyłki, marketingu i druku poprzez operacje obejmujące wiele marek: PrestaShop, Mail Boxes Etc. (z wyjątkiem USA i Kanady), PostNet, PACK & SEND, Spedingo.com, AlphaGraphics, Multicopy, Print Speak, GEL Proximity i World Options. Połączenie fizycznej struktury firmy – która obecnie liczy ponad 3 100 Centrów Obsługi w 52 krajach i ponad 12 500 pracowników – z platformą handlu elektronicznego PrestaShop pozwoliło obsłużyć ponad milion klientów biznesowych w roku obrotowym 2021, generując 1,07 mld euro (1,26 mld dolarów) sprzedaży w ramach całego systemu oraz 1,5 mld euro (1,5 mld dolarów). sprzedaż w całym systemie i 24 mld euro (28,5 mld dolarów) wartości towarów brutto w e-commerce.

Więcej informacji można znaleźć na stronach internetowych Grupy MBE Worldwide pod adresem: – www.prestashop.com/en – www.mbeglobal.com – www.postnet.com – www.packsend.com.au – www.spedingo.com/en – www.alphagraphics.com – www.multicopy.nl – www.printspeak.com – www.mbe.it – ww.mbe.es – www.mbe.de – www.mbefrance.fr – www.mbe.pl – www.mbe.pt – www.mbe.co.uk – www.gelproximity.com/en – www.worldoptions.com